3 Aralık 2012 Pazartesi








Yalnızlık ...


Yalnızlık güzeldir, tadabilirsen saflığından.

Masumdur, günahsız, katıksızdır, sen neysen, yüreğin, dilin neyse odur.
...Tek başınadır, hiç kimsenin hükmünde değildir, bir başına hükümrandır.
Ne kimsenin seline kapılır, ne de her rüzgarın önüne katılır.
Yöneten ve yönlendiren aklındır, yani sensin.
İstersen kalabalıklara salar coşturursun, istersen gönül köşende oturtur, dinlendirirsin, çünkü ondan zarar görmezsin.

Yalnızlık kötüdür, ruhunu kaptırırsan.

Hibe edersin birilerine, yalnızlığın bir birliktelik doğurur.
O birlikteliğe varis olursun, bir ucu sende, diğeri başka yerde.
Aslında o birlikteliği var eden sensin ama yine de yek sahibi değilsin.
Sevinçlerin ortak, acıların ortak olacaktır.
Kendinden verdiğin paylara karşılık alamadığında yine yalnızlığın koynuna düşersin.
Kalbini derin bir girdaba bırakmış olursun kimi zaman, battıkça batarsın.
An olur nefes bile almakta zorlanırsın, an gelir gecenin karanlığına sığınırsın.
Kendinden bile gizleyeceğin gözyaşlarını yanaklarında dudaklarına aşağı bırakırsın.

Ve bazen öyle bir gün gelir ki, birlikteliğe verdiğin yalnızlığın bir Ayrılık doğurmuş olur.
İşte o ayrılığa pek de kolay katlanmazsın, yüreğini cebir fırınlarında pişirirsin.
Yalnızlığın Koskoca bir yara olur bedeninde boyuna eş, yağmur yağdıkça kan akarsın, güneş vurdukça kabuk bağlar, rüzgar değdikçe kin kusarsın.

Velhasıl, yalnızlığını Kalbine bedavaya satmayacaksın.
Hakimiyetini ve hükmünü bendinde bırakacaksın.
Yalnızlığını Ruhuna eş tutacaksın ki, ne ezilsin, ne de ezdirsin.


8 yorum:

  1. güzel bir yalnızlık olmuş bu sanki.. sana İzmir'den gitmek bizlerden uzak kalmak pek koymuş sanırsam kıyamamm :)

    Bu arada her birliktelik bir ayrılığa gebedir; her ayrılık da birlikteliğe ;)

    YanıtlaSil
  2. Gördüğüm herkes burda bir yabancı kalbim izmirde kaldı herşeyim hayatım canım hepsi izmir ben ona aşıkmışım meğer ne çok sebebim varmış sevmek için .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en başta da blogger camiası olaraktan biz dimi açıkla itiraf et hemen :))

      Sil
    2. Kesinlikle sizleride ayrı seviyorum bana ufuk açıosunuz kendimi buluyorum sizlerle bir ay öncesine kadar bilmediğim bi dünyaya girdim ve huzur buluyorum sizlerle en başta kaan cıma teşekkür etmem lazım onun sayesinde bişeyler karalamaya zorlandım.ilk başta sadece onu takip edip yorum yapmak için girdiğin bu dünyada sonra seni tanıdım diğer arkadaşlarımı böylece sizinle hem dem oldum iyiki varsınız kuzularım.

      Sil
  3. Yazı cebir fırınlarında iyi pişmiş, tam kıvamına gelip öyle yayımlanmış.. açıkçası yalnızlık özelinde bir hayat tanımlanmış..
    ama ben bu dili pek sevdim..
    insanın beynine yaratıcı bir sızı sokuyor ;)

    YanıtlaSil
  4. Mersi canım teveccühünüz biraz daha çabalarsam hem dilim hemde beyinlere soktuuğum sızılar daha iyi olacak:) beni sen çıkardın yoldan :)

    YanıtlaSil
  5. Arada güzel şeyler de yapıyorum demek ki :)

    YanıtlaSil
  6. Senin yaptığın herşey güzel cancağız yeterki sen yap:)

    YanıtlaSil