18 Kasım 2012 Pazar

açık arttırma

  • * Önce ‘gülen yüzümü’ açık artırmaya çıkarıyorum. Biraz deforme olduğunu kabul ediyorum. Sayende çalışması gereken kaslar bu aralar ense yapıyor hep. Bu kasları düzeltebilecek kişiye uygun fiyatta verebilirim.
  • * Şimdide biraz arıza gösteren ‘beynimi’ göstermek istiyorum. Aslında çok hem sağ hem sol tarafı verimli çalışan zamanında olgunluk seviyesi üst durumda olduğu için pedagoglara inceletilmiş bir beyin. (hoş seninleyken çalışmıyordu) Şimdilerde tıbba meydan okuyarak IQ seviyesini sıfıra indirdiğin beynimi sunuyorum size.
  • * Sırada ‘gözlerim’ var. Hayatın anlamı olduğunu söylediğin gözlerim var. Hani sana büyük aşkla bakan gözlerim. Her zaman bir damla gözyaşıyla bekleyen gözlerim. Ve bakmaktan korktuğun anda uzaklara bakan gözlerim.
  • * Ve en nadide parçam. ‘kalbim’. Kusura bakmayın biraz kırık. Tamam kabul parça parça şuan. Ama yapıştırarak verim alabiliriz diye düşünüyorum. Şöyle yaşamış, görmüş, feleğin çemberinden geçmiş, hatıra kokan kalbim. Eski şeyler kıymetlidir.Bugünlerde kendisini ordan oraya atıyor , sürekli söyleniyor . Hak verirsiniz ki ben de yaşlandım başa çıkamıyorum. Artık vakti olana, kendisiyle ilgilenene vereceğiz. İlk bakıcısı vefasız ve ilgisiz çıktı, herhalde maymun iştahlıydı, çok yalvardı bize verin diye. Biz bakarız, şöyle severiz , böyle besleriz, aman biz bayıldık buna dedi...Ama demekle kaldı. 3 ay dayanabildi kendisi...yokk, 3 dedimse hergün de değil , 2 günde bir; " Ay biz tam şeedemedik, nasıldı bu yani, walla aslında biraz sizde biraz bizde kalsa " demeye başladı. Eh, ruh bu güzellerim, iki ev arasında hırpalanıyor tabii. Biz de temelli geri aldık, ilk aldığımızda pek kıymete bindi, hani kaçan ruh kıymetli olur hesabı. Acıdık , geri yolladık, iki gün sonra yine geri iade ettiler. Oyuncak oldu zavallım ellerinde. O yüzden güzellerim , bunun fiyatı diğerlerinden biraz daha tuzlu...

  • Şimdi , burdan vereceğiniz fiyatlarla bir kıyaslama yapacağız, Allah kıymetini bilene düşürsün bermuda şeytan üçgenini..Toptan hepsine talipseniz ortak müşterekte bir güzellik yaparız, maksat ayağınız alışsın :) yok biz tek tek alalım derseniz o zaman pazarlık ederiz...Alıcıları çok şimdi, Allah var...Ama maksat , hani iyi idare dene gitsin de heder olmasın çocuklar...

  • Evet, ne diyorsunuz son fiyatlar bunlar mı? O zaman SATIYORUM, SATIYORUMM SAAAAAAAAAATT..................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder