6 Kasım 2012 Salı

attığım twettler 


Aska yanmali.. Can dedigin ya Canan olmali ya da Canini almali, yar diyemezsin ki herkese, icindeki yaran olmali,
bir insanı kusurlarıyla sevmek sevgiyle, kusurlarını sevmek şehvetle ilgilidir.
Bülbül güle karga boka götürür iyi seçin.
Üç günlük dünya dedikleri cuma,cumartesi,pazar sanırsam zaaar.
Belki ben veremezdim onun verdiklerini,Madem beni almıyor Ben razıyım , yeter ki sen mutlu ol...
İnsanlar sürekli konuşur, eleştirir, hakaret eder. Senin yapman gereken, onlara bakıp konuşan hayvan görmenin keyfini çıkarmak.
Kaç kere dedim elini değil paranı kullan diye.
-Gözlerin renklimi? +Evet. -Hangi renk? +Kahverengi. -Ama renkli demiştin. +Kahverengi sayı mı pezevenk?
Otogardaki bağıran adam(çokta yakışıklıdı) beni ikna etti çorum'a gidiyorum arkadaşlar, selametle.









1 yorum:

  1. hahaha, kahverengi sayı mı pezevenk!!!

    kopardı beni.. Allah iyiliğini versin :)

    YanıtlaSil