10 Kasım 2012 Cumartesi

İstersen bu gece gel istersen kal istersen git yarın gel nerde ne istiyorsan kal benimle yap.uzun bi aradan sonra dışardayım senelerdir izmirdeyim ama bazı şeyleri unutmuşum alsancakta dolaşırken birden bornova sokağına girmişim  her bir köşede kardeşlerimiz  müşteri lerle pazarlık yapıyor arabaları durduruyorlar kimisi güzel kimisi uzun kimizi zayıf ama herkes bi derdin peşinde belki  ekmek parası belki ev kirası derdinde bazılarına hakaret edenler laf atanlar zayıflıklarını belli etmeden belkide çirkeflenerek kendilerini korumaya çAlışmaları  çok etkilendim ve üzüldüm sanki  bitarafım orda kaldı  onurlu bir yaşam sürdürmek için kimisi çaba sarf ediyo kimiside dünyanın binbir çilekeşime teslim olmuş boşvermişlik içinde hayat gerçekten onlara zor birden içim titredi bunlar tukaka olanlar. Bi üst sokakta kordonda diğerleri kafelerde barlarda sahne alanlar ama hep aynı sılıntı bence ben çok duygulandım anlatamıyorum hissettiklerimi allah yardımcıları olsun biz ise rahat bolluk ve güzellik içinde yaşarken onları bir nebze dahi olsa düşünmek gerekiyo herhalde.

2 yorum:

  1. trans kimlikteki insanlar güzel oldukları kadar da cesur ve güçlü kişilerdir. ben buna çok iyi inanıyorum. arada ben de geçerim o sokaktan eve dönmeden önce bir uğrarım. benim için bir nevi şükretme gibi bir şeye vesile oluyor gördüklerim. ama bu kişilerin alkışlananları kadar öldürülenleri de var unutmamak unutturmamak gerek!

    YanıtlaSil
  2. Aslında hayat çok zor ama onlara bir kat daha zor nefret cinayetlerine maruz kalanlar hep onlar ve 40 yaşını bulmadan yüzde 75 hayatlarını kaybediyor.tercih onların olmadığı halde halimize şükürler olsun

    YanıtlaSil